Friday 23 November 2012

Dnevnik Dva srca 2 - Kako sam upoznala Maria


U prvom dijelu ("Moje dvije ljubavi") Dva srca nam se predstavila i opisala svoju višeljubnu situaciju.. Slijedi nastavak...

***

U mojem normalnom životu radim za jedno od brojnih ministarstava i živim u jednom od većih gradova u Hrvatskoj. U vezi sam s Robertom gotovo 7 godina; toliko dugo i živimo zajedno. Možda nije naodmet da spomenem i to kako je za mene započela ljubav s Robertom.

Upoznali smo se na poslu. Nismo radili skupa, surađivali smo gotovo dvije godine prije nego što je skupio hrabrosti i pozvao me da izađemo. Naše prijateljstvo preraslo je u ljubav i to se dogodilo instant! Jedan zajednički izlazak i sve je bilo jasno. Iako su i prije njega postojale veze, s Robertom sam prvi puta doživjela eksploziju ljubavi! Emocije koje su se probudile kod oboje nisu se mogle usporediti ni sa čime ranije doživljenim. Preko noći nam je bilo jasno da sve što smo ranije bili i činili više nije isto, došlo je vrijeme za Ljubav. Kad spomenem Ljubav s velikim slovom mislim na onu nevjerojatnu snagu koja pokreće svemire. Upravo tako se rodio i naš novi svemir. U samo nekoliko tjedana pronašli smo stan koji smo zajedno unajmili i uselili. Tada je život za mene zapravo počeo, sve ono prije bilo je tek uvod. Roditelji su se čudili, prijatelji isto, ali naša je ljubav rasla i jačala.

Evo kako je izgledala pozadina priče koja će tek postati zanimljiva. Prosudite sami, ali budite otvoreni  i pokušajte mi vjerovati kada tvrdim da moja nova ljubav nije počela zbog nedostatka ljubavi. Točnije je reći da je bila pozvana obiljem ljubavi u kojem sam živjela. Čak i ako se ne slažete sa mnom, vjerujem da ćete jednom razumjeti i iskreno vam želim da doživite takvu ljubav koja vas širi preko svemira, kojoj nema granica.

Robert i ja brzo smo naučili da je zajedničko vrijeme previše dragocjeno da bismo ga trošili na neslaganja oko naših različitosti. Umjesto toga nastojali smo razumjeti jedno drugo i dati si dovoljno prostora i slobode. Sloboda je od prvog dana bila ono što smo oboje najviše cijenili, posesivnost i ljubomora nisu nas ni dotakli u sve ove godine. Vrijeme je brzo prolazilo, putovali smo, uživali, radili. Svatko je imao neke svoje hobije, stekli smo i neke nove zajedničke. Moje slobodno vrijeme nakon posla bilo je ispunjeno odlascima u lokalni fitness centar i u školu stranih jezika.

Tijekom škole i studija učila sam njemački i engleski jezik. Engleski mi nije bio jača strana pa sam htjela poraditi na tome.  Naša je „engleska“ grupa bila relativno mala jer se radilo o nekom naprednijem tečaju. Negdje na pola prve godine učiteljica koja nas je vodila ostala je trudna i na zamjenu je došao Mario. Sportski tip, u četrdesetima, šarmantan i zabavan. Do kraja školske godine grupa ga je zavoljela toliko da smo zaboravili našu prvu učiteljicu. Satovi su bili zabavni, a opet puno smo naučili i razišli se početkom ljeta. Ta jesen je za mene donijela neke promjene na poslu pa sam često ostajala raditi prekovremeno. Kada se situacija stabilizirala javila sam se u školu s nekih mjesec dana zakašnjenja. Iako sam morala nadoknaditi propuštene sate, brzo sam se uključila.

Došla je zima i dogodilo se da sam opet izostajala s engleskog, vjerojatno gripa ni ne sjećam se više. Kada sam se ponovno vratila na predavanja, na kraju sata ničim izazvan Mario mi se obratio riječima da sam dosta u zaostatku s gradivom, što je šteta i predložio da se nađemo kako bi mi donio neke materijale… ? U meni zbunjenost i upitnici, ali sve se odigralo tako brzo da nisam ni stigla pravo reagirati. Vidimo se sutra… i to je bilo to.

I doista, javio se idući dan kako bi provjerio naš dogovor i kroz nekoliko sati sjedili smo u kafiću. Razgovor je potekao, Mario je bio ugodan sugovornik i uživala sam u njegovom društvu. Zapravo, gledajući ga tek sam tada primijetila da pratim svaku njegovu riječ, da me je uspio zainteresirati i nasmijati. Donio mi je materijale koje je obećao, ali brzo smo s engleskog skrenuli na hobije i pronalaženje zajedničkih interesa. Nastavio je kako je od prvog dana kada me je vidio u školi primijetio da se u meni krije zanimljiva osoba i da bi me zaista volio upoznati…

Već me je taj prvi susret strahovito zbližio s Mariom. Razlog tome nije bilo samo ugodno prijateljsko čavrljanje sa zgodnim tipom koji mi se, pa bit ću iskrena, pomalo upucavao. Mario je dodirnuo nešto u meni, nešto skriveno što ni sama nisam znala da tamo postoji. Tek nakon što smo se razišli u meni su se pokrenuli svi oni procesi vrtloženja misli koji prate takve „posebne“ susrete. Sve lampice u mojoj glavi žmirkale su kao lude, kontrolni mehanizmi ukazivali su na to da se upravo dogodio po svemu vrlo poseban susret, s osobom koju definitivno "prepoznajem" kao nekoga s kime postoji svojevrsna karmička veza...

I to je prepoznavanje bilo obostrano u to sam bila sigurna. Dogovorili smo se da ću mu vratiti materijale koje mi je donio poslije vikenda. Jedva sam dočekala taj slijedeći susret. Nestrpljivost koja me je pratila bila je puna iščekivanja, a Mario mi se prečesto vraćao u misli… Čak je i Robert primijetio da ga spominjem i počeo me zadirkivati raspitujući se tko je taj zanimljivi učitelj engleskog?

***

U slijedećem nastavku Dva srca govori Mariu da je udata, ali da želi vezu s njim pod uvjetom da to njezin muž, Robert, odobri...

No comments:

Post a Comment

Izrazite svoje mišljenje o napisanom, kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujemo da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.